(◠‿◠✿) بـــــــــاران احـــســــــــاس (◠‿◠✿)

سلام... .. 

 سلامی با یک سبد گل یاس که با عطر وجودش در دل دوستی و مهربانی را قرار می دهد..

دوستان گلم من تازه به جمع وبلاگ نویسان اضافه شدم..و این اولین پست منه...

امیدوارم با کمک شما دوستان خوب این وبلاگ بهتر و پرمحتواتر بشه..

در ضمن ...پیشاپیش بابت نظرات و پیشنهاداتی که با قلم عشق بر روی برگ های سبز درخت هستی می گذارید..سپاسگذارم و به دیده منت ثبت می کنم..



نظرات شما عزیزان:

فرهاد
ساعت22:01---17 شهريور 1391
سلام الهه جون....اگه اجازه بدید من وبلاگتون رو در وبلاگ خودم لینک کردم...اگه دوست داشتید به وبلاگ ما بیاید و نظر خودتون و برامون بفرستید....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 12 مرداد 1391برچسب:,ساعت2:30توسط ❤❤ الهــــــــــــه ❤❤ | |